SNART I MÅL…håpe æ..

Denne uka har så langt blitt viet til å dra på visning på leiligheter..i håp om at jeg skal nå første målsettinga mi, før hauet gjør alt for mye ugang 😉

..og hittil har jeg sett på ei på Flisa (20 minutter unna søstersen), ei på Magnor (en liten time unna) og ei på Jømna (gode 40 minutter unna) Og i dag er det to plasser til som står på programmet..ei leilighet på Vang på Hedmarken (nesten på Hamar) og ei lita kårstue på Rena..begge sånn ca 1,5 time unna søstersen. Geder meg veldig..de ser begge flotte ut i annonsene..men..det er jo et stykke unna, og jeg veit ikke helt om det er så veldig ok, akkurat. Kjenner at jeg trenger folk rundt meg, for å klare å fokusere bort all dritten som er ringvirkninger av å bli satt på bar bakke..via tekstmeldinger..av et menneske som faktisk ikke gidder å kommunisere med meg på et seriøst nivå lenger..

Men..shit happens, har æ hørt..

I alle fall..skal på disse visningene i dag..og så har jeg ei visning på et bittelite hus i løpet av helga..på Risberget..bare en liten kilometer unna søstersen og minien..og det er vel det jeg håper aller mest skal gå i boks ❤️

Det er noen heftelser ved det, som de typiske A4-menneskene ville steile over..men for det første, er jo ikke jeg akkurat kjent for å være A4 🙈 ..og for det andre, så vil jeg egentlig ikke si noe mer om hva, før jeg ser om det går i boks eller ikke 😉😁

Kryss i alle fall fingrer og tær for meg..for at jeg snart skal være i mål, og få meg et eget sted..og kan ta fatt på neste epoke i livet mitt 😊

 

12 kommentarer
    1. Lykke til! Håper du finner akkurat det stedet du trenger, og som passer perfekt for deg.
      Du fortjener virkelig å få det godt nå. Sender en god klem 🙂 <3

    2. Se der ja…. Der ligger planer på rekke og rad. Eller skal jeg si – litt sånn hulter til bulter ? Det hørtes litt mer sånn “deg” ut, om jeg får lov å si det sånn. Uten at jeg har veldig mye grunnlag for å trekke sånne konklusjoner 😀 Masse lykke til med visninger. Det har jeg faktisk knapt vært på i mitt lange liv. Bare et par hybel leiligheter i Asker for hundre år siden . Krysser skrotten trinnvis og håper jeg får snurra den ut igjen når du har funnet ditt drømmested å sette fra deg skoa en stund på veien videre i livet 🙂

    3. Håper inderlig at det ordner seg. Leit når det ender slik, men som du selv sier, livet går videre. Det kjedeligste som finnes er å være A4, det er i alle fall ikke jeg. Lykke til med husleting, og en kjæmpeklem fra meg

    4. Du er så flink, Helene – du gønner på! Stolt av deg – og det skal du også være! Håper det ordner seg det du helst vil – og gleder meg til å se! Godt du ikke er A4 – for hvorfor skal vi egentlig være det???? Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg