SKRIBLERIER MENS Æ VENTER…

YEEEEEY 😊 I dag sala jeg gampen og satte kursen bort fra nord-Norge for ei stund. Skal ned og besøke søstersen, og jeg gleder meg så sinnsykt til å treffe henne igjen. Det er jo langt og lenger enn langt nedover, men det tar jeg jo selvfølgelig som en bonus-kosetur.
Brukte mårran til å surre meg småpjusk som å vaske opp etter frokost og skifte sengklær, så det skal være ryddig og fint når jeg engang kommer hjem igjen. Deretter pakka jeg i bilen og satte av sted mot Lødingen og ferga som skulle få meg over fjorden.
I og med at jeg hadde surra så mye før jeg dro, og hadde skippa lunsjen, endte det opp med at jeg stoppa og laga meg middag på et aldeles nyyyydelig sted, noen få mil før Innhavet. Og selvfølgelig ble det litt ettermiddagskaffe på ho gamla 😊

Måtte jo selvfølgelig ta noen bilder også, da..

Veit jeg har skrevet et innlegg om akkurat denne plassen for tjaa..et par år siden, og vurderte først å bare holde meg der over natta, siden det er så fint der. Men det var for tidlig for å krype inn i campingdelen og være der resten av dagen – og det var for kaldt til å sitte ute i timesvis, for det blåste skikkelig kaldt og surt ute ved elva. Dessuten var det meldt snø utmot kveldinga. Så derfor, etter ei halv evighet med sløving, bestemte jeg meg for å kjøre videre en bit. Meeeeeen..vél 4 mil før Fauske ble jeg stoppa av en mann som peiva med et rødt lys, og som kunne fortelle meg at jeg måtte bli stående i nesten 1 time for å vente på ledebilen.

Og her står æ da nu..og gomla kjeks og venta på den derre leder’n som ska komme..

..og så, rett før jeg og resten av køa blir losa trygt gjennom tunnelen, tenker jeg at fortsettelse følger i mårra 😉

 

4 kommentarer
    1. God tur sørover, Helene – og koselig å være med deg på tur! Spent på om jeg får se igjen noen steder jeg har vært…. husker ikke dette stedet ved Innhavet, men har jo vært både der og på ferga og i Lødingen flere ganger…. Gode klemmer <3

    2. god tur ,ikke noe er vel kosligere enn å besøke ei søster :=) kjedelig med disse ufrivillige stoppa for å vente på ledebil ,men sånn er det ,vi måtte vente nesten 4 timer da vi kjørte hjem fra påsketur til Trøndelag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg