SILHUETTER

Ooookey, godt folk.. her måtte jeg bare innom en bitteliten snartur for å komme med et lite tips – dersom du er like barnlig som meg, og elsker alt mulig rart av app´er.. Jaja.. du trenger ikke å ELSKE det da..men om du syns det kan være sånn bittelitegranne morsomt, i alle fall – så kan kanskje dette være noe for deg.. å lage silhuett-bilder på telefonen..

Appen heter Silhouette Art, og har en masse forskjellige bakgrunner, ferdig lagede silhuetter, effekter og rammer du kan bruke..

Her var første forsøk..

Så en med samme bakgrunn, men en annen silhuett og litt andre effekter..

Her oppdaga jeg at jeg kunne bruke både passepartout med forskjellig former der bildet skal vises OG rammer…

Og her oppdaga jeg at jeg faktisk kunne laste opp mine egne bilder til bakgrunn.
Kor kult er ikkje DET? 😍

Første forsøk med egen bakgrunn..

..og neste.. Samme bakgrunn og ramme med en annen silhuett..samt en effekt (fuglene) og en passepartout i tillegg..

Yeppz…ny dilla 😂 så da har jeg i allefall ikke sysselsettingsproblemer på ei stund, hihi.

Og sånn ser appen ut om du har lyst til å teste den ut.

 

7 kommentarer
    1. Så tøft!👍🏻
      En slik har jeg aldri prøvd.
      Utrolig hva som fins av apper.😊
      Ser ut til at du har funnet fram masse koselig å holde på med i påska.🐥🐣
      Masse koselig egentid.💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg