RUNDETID & VEGGIELUNSJ

Okey kjære lesera..her kommer det til å skje én av to ting.. enten kommer jeg til å tyte dere ørene – eeeh.. AUAN full av bubbel & bæbbel her inne de neste dagene – eller så blir jeg å få totalt skrivesperre etter ei stund..for det får vel være måte på hvor mye rart til og med mitt hau klarer å duke opp med når man ikke får forlate heimen, hehe..

Men altså – til nå i dag, har jeg faktisk prøvd å være bittelitt aktiv innimellom sofaslitinga.. Jeg har jo ikke verdens største leilighet å bevege meg på,da..men har satt meg opp ei fast sikksakk-løype rundt her, som tar meg ca.200 skritt å fullføre..og den har jeg gått 3 ganger til nå..med litt forbedra rundetid hver gang..og i tillegg er det jo litt ekstra skritt å hente når jeg veksler mellom å sitte i sofa og ved spisebordet..når jeg går på badet.. og når jeg saumfarer kjøkkenskapene.. I min store trang etter alternative måter å sanke litt skritt på, fant jeg på den glupe idéen å teste ut hvor mange skritt det tok meg å tusle rundt det sirkelforma gulvteppet mitt.. 11 på innsida, og 15 på utsida..men fant fort ut at skulle jeg fortsette med det, kom jeg garantert å ende opp svimmel som fy, og tråkke spor i gulvet, haha

Ellers er det ikke mye å skryte av her, akkurat.. Spiste litt vegitarmat til lunsj..brødskive med valnøttburger & egg…og iskald melk fra sommerglasset jeg fikk i bursdagsgave av ei venninne.. Gode vibber 🤩

Har enda noen burgere igjen i frysa etter siste runde jeg stekte opp – men de ble litt for smakløse, så jeg måtte dynke de i litt gastromat da jeg stekte de i panna dag.

Har delt oppskrifta før, men legger ved link til innlegget med oppskrifta her, dersom noen nye lesere finner interesse for den: NØTTEBURGERE

 

8 kommentarer
    1. Litt bevegelse er nok bra , selv om du ikke kan ut på tur… Deilig med overstått opperasjon da (leste forrige innlegg )og fint det føles som det går greit.. 🙂 Ikke smakt nøtteburger ..men karbonade og egg er jo veldig godt da.. og sikkert tipp topp med nøtteburger også.. Fortsatt god bedring <3

      1. Helt enig 😊 Ja det var utrulig godt å få den overstått – så nå er det bare å vente på at dagene skal gå.
        Ja de nøtteburgerne kan faktisk minne litt om vanlige karbonader i både smak og konsistens..litt grovere da, siden det er hakka nøtter i.
        Tusen takk for det ❤

    2. Bare å skrive i vei det. Fikk meg en god latter jeg nå. 😄
      Har et lite rundt teppe jeg også, får telle skritt på det jeg da ☺️
      Godt det går bra med deg 🥰❤

      1. Hihi..så bra da 😉😁
        Ja du får gjøre det – og se om du får forbedra rundetid for hver gang – uten å bli både svimmel og få slitasje i gulvet, hehe.
        Takker så mye for omtanken 🥰❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg