QUIZ til mårrakaffen..

Ser jo at det er litt “spørsmål & svar” trend ute å går akkurat nå..og det er jo for så vidt ganske gøy å lese, da jeg syns jeg blir bedre kjent med bloggerne når jeg leser svarene deres.
Så nå tenkte jeg å kaste meg på trenden – i alle fall gjøre et tappert forsøk – men så klarte jeg ikke å bestemme meg for HVILKEN av de variantene jeg vil gå for..for egentlig tenkte jeg på Bunny Trash sine 5 viktige spørsmål ..men jeg veit ikke..akkurat nå på mårran var ikke hjernen min spesielt glad for å konsentrerer seg så veldig mye, så jeg tenker de spørsmåla får bli til en annen runde..og endte da opp med 5 raske spørsmål som Veralynn hadde på sin side i stedet.

Spørsmål 1: Er du av typen som strigråter av triste filmer?

Svar: Nope..eller stort sett aldri. Selvfølgelig kan det skje – alt etter settinga..men generelt sett – nei..

Spørsmål 2: Fotfetish er den vanligste seksuelle avvikelsen i verden. Hva syntes du om føtter?

Svar: Joda, det var jeg klar over..men personlig har jeg ikke noe forhold til det. Har møtt på noen som har vært helt hekta på føttene mine – og værsågod, tenkte jeg.. “slå dæ laus” 😉

Spørsmål 3: Har du bråket med noen i trafikken?

Svar: Definer å bråke med…hehe.. Nei seriøst, der er vel et sted jeg IKKE har bråka med noen. Vist en finger i ny og ned, ja..men ellers ikke.

Spørsmål 4: Hva var de dårligste fagene dine på skolen?

Svar: På grunnskolen…ALLE!! Spesielt gym..og kristendom..og historie..og … Men merkelig nok, da jeg tok 9-årig opp igjen i voksen alder, var det full klaff på alt – unntatt historia..det eeer så kjedelig..

Spørsmål 5: Har du noen gang misforstått teksten i en låt?

Svar: Åh ja..til de grader, hehe.. både ordene – og ikke minst betydninga..
Kjapt eksempel – første gang jeg hørte Beautiful View med Evergreen, lytta jeg ikke så nøye til teksten – konsentrerte meg mest bare om melodien..helt til strofen “form valleys into mountains” kom.. hvorpå jeg da i mitt merksnodige hode så for meg at de fylte igjen en hel dal med stein for å få et fjell å klatre på..LOL.. I etterkant skal det sies at det er blitt en av favorittsangene mine, nettopp på grunn av symbolikken i teksten.

Juppsijeppz folkens – gå ut i verden og ha en så god dag som overhodet mulig.. det skal æ

14 kommentarer

Siste innlegg