PÅ TIDE Å ROE RÆVVA

Da er det lørdag kveld..og på tide å roe rævva litt. Planen er å krølle meg sammen i sofa og kose meg med levende lys og se på Agents of S.H.I.E.L.D mens jeg nyter et glass vin og litt av de sukkerfrie produktene jeg kjøpte forrige helg..og yeppz.. popcorn.

I dag har jeg da vært temmelig aktiv syns jeg i alle fall sjøl. Rydda litt, baka brød, laga klappakaka, støvsugd leiligheta, farga håret og laga meg litt varmt å spise. Så dagen i dag har vært god – men hektisk fordi jeg har holdt på med det prosjektet jeg fortalte om i mårraninnlegget mitt, om å filme fra dagen min til en TikTok video. Det var jaggu en heildagsjobb, men trur resultatet ble greit. Du kan se det HER om du har lyst.

Da gjenstår det bare å ønske alle sammen en riktig fin kveld videre ❤️ Sov godt og drøm vakkert når den tid kommer.

Og gikk du glipp av det forrige innlegget mitt der jeg var så glad at jeg måtte bruke kjole, så finner du det HER.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg