Om MÅRRAUTSIKT og KLEMENTINER

I dag starta dagen min på samme viset som (nesten) bestandig når jeg er på øya..ute på verandaen med mårrakaffen, og etter hvert frokost. Det er jo øde som bare det her, men av og til er det faktisk en stor fordel fordi jeg får se så mye av fugle- og dyrelivet. Som i dag, da fløy det først ei stor ørn forbi bare noen meter unna. Jeg tenkte ikke på å knipse bilder fordi jeg ser den nesten hver dag, så jeg nyter bare synet. Men så kom jammen Mikkel Rev joggende forbi med frokosten i kjeften. Jeg rakk å filme han til Instagram, og bildet under er screenshot’a av den videoen.

En fantastisk mårrautsikt, spør dere meg.

Ellers må jeg bare få sagt at jeg sitter her og er en smule skuffet. Jeg kjøpte med meg noen klementiner da jeg dro til øya på lørdag, men seriøst..de har jo masse stein i seg. Blæh!! Kjøpte noen da jeg var hos guttungen i forrige uke, og de var kjempegode..og jeg lurer på hva er greia her da? Skal det liksom ikke bli bare bedre og bedre kvalitet på de derre fremover mot jul? Akk ja & skitt au..bedre lykke neste gang.

Ha en nydeligvakker tirsdag alle sammen ❤️ CU L8R

Gikk du glipp av det forrige innlegget mitt om VIKTIGE AVGJØRELSER, finner du det HER..og det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

8 kommentarer
    1. God morgen! Kan ikke få sagt det tydelig nok, hvor koselig det er at du er der igjen! Selskapet til min første kaffekopp. Har verken ørner eller rever her, men det hender jeg har panoramautsikt til en rådyrfamilie som prøver å krysse den trafikkerte veien utenfor. Langs den veien er det også en gangvei. Den kan jeg følge med øyet ca 300 m avgårde. Her kommer Tor inn. Det blir liksom ikke NY dag, før Tor har passert min utsikt. Han kommer i all slags vær med rullatoren overlesset med “flaske-poser” Gårsdagens fangst. Nattens funn. Hva vet jeg? – På vei til REMA 1000. Et liv i slit. Det eneste jeg vet er at dagen ikke begynner, før han har gått forbi og at han antageligvis ikke heter Tor! Han er oppkalt etter rullaTOR!

      1. Så utrulig kjekt å høre.. blir jo nesten litt rørt her 🥰 Rådyr har ikke jeg her, så det syns jo jeg må være en fantastisk utsikt 🤩 Og litt koselig mårrarutine da, med han Tor som rusler forbi i all slags vær 🤗

    2. Så gøy å se både ørn og rev! Her kan det såvidt slumpe at jeg ser naboens katt, lissom….! Og klementiner med steiner er pyton – heeeelt enig 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg