OH HERLIGE TIRSDAG

I dag har jeg virkelig hatt en fantastisk, herlig tirsdag frem til nå.
Det var et nydelig vær allerede da jeg sto opp, og etter frokost fant jeg ut at jeg skulle ta meg en solid luftetur ut. Det var ikke rom for den helt lange turen, da jeg hadde en avtale med go´venninna etter at ho var ferdig på jobb – men det er jo mange, lure plasser rundt her også – sjøl om jeg foretrekker å kjøre langt og lenger enn langt.
Så med tanke på at det enda var tidlig, og hvordan sola sto for å slippe å kjøre et sted der det var skygge – falt valget mitt på favorittplassen min, nemlig i ei fjæra i Toppsundet.
Sist jeg kjørte forbi der, var det enda himla mye snø – men tenk, i dag var det bart over alt..

..så jeg var ikke sein om å få fyra i gang bålet og bare kosa meg i ensom majestet i et par timer.

Ble selvfølgelig litt lunsj etter hvert.

Kokt skinke som ble både stekt og røkt før jeg satte den til livs 😉

Ellers bare tusla jeg rundt og kosa meg i solsteiken, frem til det var på tide å returnere – og stikke innom venninna som avtalt.

Vår i bakkan nu, ja.

Deeer borte er bålet hennar mor..

Sa æ at det har vært en herlig tirsdag, ja? 😉🤩

 

8 kommentarer

Siste innlegg