….OG SÅNN GÅR NU DAGAN

I går tok laptop’en min kvelden..vel, i alle fall (mest sannsynlig) en driver, for jeg får ikke kobla den på nett..

Guttungen er jo “profesjonell data-nerd” og jobber med detta til daglig, så jeg trur på kar’n når han sier at det nok er en enkel sak å fixe – bare han får tid til å komme den blonde mora si til unnsetning 😉

Så derfor blogger jeg nå fra telefonen. Går litt tregere, men ikke noe å hyle opp 😊

I går var jeg en dagstur til nabobyen Narvik igjen – men denna gangen med ei anna venninna som skulle juleshoppe litt på Rusta. Men seriøst – det var så utleita og lite julevarer igjen, at det ble ikke store fangsten for henne der. Etterpå dro vi innom et kjøpesenter – med veldig kul dekor på veggen ute..

..og så spiste vi litt. Vi var enige om at vi bare kjøpte litt på kiosken – og satte oss på en benk godt unna folkestimen.

Ble pizzabit og kaffe på mæ.

Jeg hadde dessverre ikke sovet mer enn 3 timer natt til i går, så jeg ble temmelig tverr i trynet i løpet av dagen. Og det gjorde det ikke bedre for øynene mine akkurat, at det høljeregna på svart asfalt når vi kjørte hjem.. Så etter at den venninna var avlevert, stakk jeg en kjapp tur innom ei anna venninna som trengte litt hjelp til et dataprosjekt, før jeg surra meg hjem og kom meg i pysjmodus på sofa – og bærre sløøøva til det var sengetid 😊

I natt har jeg sovet veldig godt – og sitter nå å nyter resten av mårrakaffen..

…før jeg begir meg til ho venninna jeg var på tur med i går, for å hjelpe til med (nesten) resten av jule-vaske-pynte-prosjektet hennes.

6 kommentarer
    1. Koselig med en julehandletur selv om det kanskje var litt utplukka. Kjekt med en liten tur og en matbit. 🙂
      Får håpe det er enkelt å fikse laptop,en ☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg