MED VANNKOKER & MIKRO

Jeg er absolutt IKKE flink til å lage meg “skikkelig” middag..både fordi jeg så ofte reagerer på all mat..men også fordi jeg er plukkråtten og gorr-lat når det kommer til å skulle kokkelere bare til meg selv. Egentlig ganske sprøtt å tenke på, da jeg i utgangspunktet elsker å både bake og lage mat..
Men når jeg først får ånden over meg, prøver jeg å være flink og lage mye om gangen.. som å koke en haug med poteter, eller ørten porsjoner med pasta..i kjøleskapet holder det seg mye lenger enn enkelte tror.
Så dermed laga jeg noe som kunne ligne en skikkelig middag i dag også..
Jeg kokte opp vann på vannkokeren og helte over ferdigkokt spaghetti..

..og mens den sto og ble gjennomvarm, fant jeg meg noen skiver juleskinkepålegg og noen osteskiver som jeg rulla sammen og heiv i mikroen..

Og Voilá..en porsjon Helene-middag klar til å nytes (med ketchup..for gudskyld, ikkje gløm ketchup, hehe..)

 

16 kommentarer

Siste innlegg