MED NESA I VÆRET

Normalt sett går ikke jeg med nesa i været, altså.. men av og til kan det faktisk være det mest fornuftige å gjøre.. Når da? Jooo…når man titter på himmelen, vel..

Det gjorde jeg selvfølgelig i går også, når jeg var på en trivelig luftetur til både Tjeldsundet og (nesten) Lofoten.. Gikk du glipp av det, kan du lese innlegget HER.

Men altså..det er utrulig mye vakkert å se om man bare gidder å sette nesa i været litt. Jeg er ikke så glad i å ta bilder av det “der oppe”.. eller nei, det ble feil.. jeg liker å ta bilder, men liker ikke å POSTE de, fordi jeg føler at jeg ikke klarer å få gode bilder med rette dybden, slik at folk ser det jeg ser..
Men legger nå ved noen få stykker i dag likevel..

En nydelig himmel like før Sørvika utenfor Harstad.

Og en fascinerende bit himmel på tur over Storjorda (ja, æ kjørte den veien heim for de som er lokalkjent)

Fullmåne – prøvd fanga sånn ca. ved nedkjøringa til Tennvassåsen – ca 10 minutter før jeg var hjemme igjen.

Apropos den nedkjøringa.. sto parkert på busstoppet der og var dypt konsentrert om mitt, da det plutselig kom en mørk bil sigende opp på sida av min.. Uæææh!!?? Ka f**n??
Haha.. var bare go´venninna mi som hadde vært på besøk på hytta hos eine søstera si, og som kjente igjen samegutten min og stoppa for litt kveldsskravvel i full fart. Er nok ikke så vanskelig å kjenne igjen den kar´n, da det vel er einaste sånn bil som kjører rundt med reservedekket på taket..i alle fall her i distriktan, hihi)

Ha en flottersfin dag og fortsatt god påske, alle sammen 🐣

 

11 kommentarer

Siste innlegg