SÅ LANGT, ALT VEL..

God tidlig ettermiddag, folkens.. Tenkte bare å gi dere et lite glimt av dagen min så langt.

Da jeg farta ut i mårres, satte jeg først kursen en 6-7 mil sørover fra byen, og sneik meg litt kaffe og frokost nummer 2 (og 3) hos naboen min som har ei lita hytte hvor han har vært sia i går. Var enda masse snø der, så jeg valgte å bruke trugene nedover…

…yeppz..brødskiva med baconost & elgpølsa var steike godt 🤩

Etter ei god stund med koselig skravling, surra jeg meg noen mil tilbake igjen, og så en bit nedover mot Lofoten..

Hadde tenkt å trø meg en god tur da jeg parkerte her jeg står nå, et stykke unna Svolvær..

..men det var så himla mye snø oppover, at jeg gadd ikke. Derfor benkra jeg meg til bak på lemmen, og  har akkurat hatt meg en bedre middag

Og SELVFØLGELIG påskekos til ettermiddagskaffen 😉

Ikke noe å si på utsikta, da.

Juppziyeppz…sånn har min dag vært så langt..så langt, alt vél 🤩

Hva med deg? Har du hatt en fin dag så langt?

 

13 kommentarer
    1. Kjekt å ta seg en tur, enten til fots eller med 4 hjul. Og varm mat smaker alltid godt med vakker utsikt ♥ Ser virkelig flott ut ♥
      Nyt resten av denne langfredagen ♥ Klemmer godt ♥

    2. Fantastisk tur på deg. 🤗 Her har vi tatt det helt med ro etter noen dager med familie besøk. 🤗 Gode tanker. 🤗

    3. En helt perfekt Helene-dag, det der! Sååå deilig! Flotte bilder og deilig mat – kan en ha det bedre! Her har det vært mye gåing og enda mer sol-slikking – helt topp! 🙂 klemmer

    4. Veldig koselig å se hvordan du har hatt det på tur i dag 😊 Synes nesten jeg kjente lukta av stekt pølse avec 😀 Det ble litt sol ute på meg også i dag, men bare på terrassen.

        1. Det kan dukke opp innbildt lukt når man ser bilder som man forbinder med kjente ting 😉
          Dagen har vært litt vond, men nå virker smertestillende, og da er alt godt ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg