LITT AV DET SOM VAR

Som dere veit har jeg slitt lenge med blogginga, noe som betyr at det er mye rart som jeg har knipsa bilder av uten at de bildene har blitt vist frem. Skal ikke lage noe langt innlegg av det da, men her er et bittelite knippe av det som var.. og starter med et sjokkert syltetøy på glass, hehe.

Gammelskolen (med internat) på Årbostad

En blomst..

En boks med cider som hadde overraskende god smak.

Litt lyng.

Bleikstranda på Andøya, med Bleiksøya i det fjerne.

Nån flotte fjell på Bleik.

Et einer-lignende tre som har bølla seg innpå nån andre trær…

..samt et tre som så ut som det dreiv med yoga.

Og til slutt årets første blåbær som er på tur til å bli syltetøy.

Juppziyeppz.. that’s all for now folks ❤ CU L8R

 

4 kommentarer
    1. Kult syltetøy, tipper du våkna, hihi 😂😂 fin lyng, og vakre Bleik (der jeg ikke har vært foreløpig)….. har plukka blåbær i dag, men det blei ikke mye…. lite bær her dessverre! Klem 🥰

      1. Ja skikkelig kult, hihi..og gjett om jeg gjorde 😅 Takk for det. Ja Bleik er vakkert.. anbefales virkelig 🤗
        Er ikke så mye bær her heller i lavlandet.. det jeg plukka var skikkelig oppe i høyden.
        Klemmerz 🥰

    2. Den cideren er kjempegod!
      Bleik altså! Vakkert 🙂
      Bilder er så forskjellig – med sine motiver 🙂 Jeg ser det sjokkerte syltetøyetpå glass! Jeg plukker ikke blåbær -men det blir litt ripsbær-plukking i dag tenker jeg 🙂 Lag deg en fin fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg