LANDEVEIS-KOZ

I går – til tross for den idiotkjøringa jeg skreiv om HER – hadde jeg en flottersfin dag langs landeveien.

Jeg var litt i bedaring om hvor vidt jeg burde bruke bilen før jeg får stramma reimene under panseret – men rastløsheita tok meg totalt, så jeg kryssa fingra & tær og lot det stå til. Roadtrip neste ❤️

Jeg starta med å kjøre en “unormal” vei ut av byen, så jeg fikk litt utsikt over deler av den fra høyden..

..og så surra jeg meg alle mulige “stikkveier” – altså veier utenfor hovedveien – mot Bjerkvik, frem til jeg var nesten i Bogen. Der ble det et stopp for å strekke på beina og puste inn litt frisk – men ganske kjølig – luft…og nyte utsikten.

Deretter surra jeg meg videre, men hadde et kjapt “tisse & hente kaffe” stopp på bænsen i Bogen..

..før jeg endte opp med å ta lunsjpause på ei stor utkjøring på Herjangsfjellet, en liten bit fra Bjerkvik.

Og så da?? Vel…jeg satt nå der ei stund og tenkte over mine kår…og det jeg EGENTLIG ønska, var å bare få lov til å fortsette å kjøre…og kjøre..og…. For dessverre er den “tykjemakken” (storebroren til latmakken 😉) som plager meg av og til, begynt å stikke hodet sitt frem igjen. Men – ser man bort fra det reint økonomiske, MÅ jeg få fixa kjerra før jeg begynner å turnere rundt om kring igjen.. Dessuten hadde jeg en liten avtale i går ettermiddag, og jeg liker å holde det jeg avtaler og lover.

Sååå…da var det bare å slukøret vende nesa hjemover igjen – og bare gleeede seg til neste tur 🤩

6 kommentarer

Siste innlegg