KOSELIGE TING Å VÅKNE TIL

Goooood mårra folkens, og god onsdag. Jeg kom jo frem til go’venninna mi i går ettermiddag og skal da kræsje hos henne og gubben ei stund. Og i dag var det en ekstra trivelig mårra å våkne opp til. For det første – etter at jeg hadde ligget i en zillion år MINST og hatt det trivelig med å rulle meg, strekke meg og sprelle med tærne under ei megagod og varm dyne, sto jeg opp og tusla meg ned på kjøkkenet. Der laga jeg meg en kopp kaffe, og det var veldig trivelig å bare trykke på en knapp i stedet for å måtte drive gjenopplivning på en iskald gassboks før jeg kunne sette på kaffevann.

Husets folk var for lengst dratt på jobb, så jeg kunne surre rundt i min egen verden og bare kjenne på roa. Så kom den andre trivelige delen – jeg sjekka meldingene mine, og tenk Lory_Country hadde sannelig valgt det ene av de nyeste nordlysbildene mine som ett av flere “Dagens Bilde”. Sååå trivelig da ❤️

Noen husker kanskje at de valgte et av mine bilder for et par uker siden også? Da var det dette bildet, og innlegget ser du HER

Så dagen tegner til å bli god den, og jeg begynner heldigvis allerede å kjenne på at det er helt greit å være her nord igjen.

Ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️ og jada, den nyeste TikTok’n finner du HER

4 kommentarer
    1. Så flott da. Ja, man setter pris på sånt etter utfordringer. Koselig du får fremhevede bilder for de var vakre begge to. Nyt dagen! Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg