KOSELIG – RETT OG SLETT

Heisann i ettermiddagen alle sammen. Akkurat nå stikker jeg bare innom for å fortelle at jeg har hatt en trivelig dag så langt. Koselig, rett og slett. Har nytt den friske landlufta, kosa meg strikkinga ute på verandaen, stulla og stella litt i huset sia guttungen skal komme bortover en tur i mårra, og faktisk hatt besøk. Han som eier eine nabohuset har vært bortom for å jobbe litt med ting, og hadde med seg både kanelsnurrer og bursdagsblomster. Heldige meg.

I tillegg hadde han et par pakker med Fjordland på lur, så da ble det jaggu middag også på Yours Truly.

Og nå sitter jeg her og funderer på hva jeg skal gjøre resten av dagen. Lese? Strikke? Glo på serie? Ete? Drikke meg et glass vin?Eller jatakk, begge…eeh.. alle deler, hehe?

Vi får se. Og om jeg ikke stikker innom her mer i dag, får dere ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen.

11 kommentarer

Siste innlegg