JANUARUTFORDRING – 20.. STERK

Heisann igjen alle sammen, og riktig god ettermiddag. Her har det vært sløving på høgt nivå etter den fantastiske turen jeg hadde i mårres, som du kan lese om HER. Jeg har bare kosa meg med strikking og serie, og for en gangs skyld gadd jeg å lage meg litt skikkelig middag, stekte poteter, hummus og kyllingfilet stekt i ovnen med masse krydder, inkludert hvitløk og chili. Tro meg, den var STERK på smak.
Og med det går jeg rett over til utfordringa og mitt nyeste bidrag i FRODITHS LILLE JANUARMORO.

For dagens ord er nettopp STERK.

Sterk kan jo være flere ting det da. Som smaken på kyllingfileten jeg nettopp har nevnt.
Eller som sena til fiskestanga som jeg håper er så STERK at den lar meg hale i land mange, store fisker.

Så er det selvfølgelig den fysiske styrken vi alle har, selv om noen jo er mer STERK enn andre. Velger å tro at jeg er litt STERK jeg også i så måte..akkurat detta bildet er fra noen år tilbake da jeg første gangen klarte å løfte 70 kilo i markløft.

Men ellers vil jeg påstå at vi mennesker kan være veldig STERK på mange andre måter også. Personlig syns jeg at jeg var veldig STERK i dag, da jeg frivillig utfordra den sosiale angsten min og bega meg ut blant folk for å teste skikunnskapene mine (eller mangel på de, hehe) Tro meg jeg svelga mange kameler og beit i mange sure epler før jeg hadde psyka meg nok opp til å tørre å fullføre. Det gikk jo over all forventning, da..og som regel gjør det jo det.. men den skumle, ekle og til tider kvalmende følelsen de aller fleste av oss må føle på i en eller flere forbindelser i livet, er utrulig tøff. Men når vi først har fått mota oss opp til å stirre “horror’en” i hvitøyet og gjøre det vi frykter – vel DA er vi STERKE, da.

Takk for at du titta innom og ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld videre ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg