JANUARUTFORDRING – 12.. FLAKS

God ettermiddag alle sammen – da er det på tide med et nytt bidrag til FRODITHS LILLE JANUARMORO.

Og dagens ord er FLAKS. Hmmm..da var egentlig valget av bilde veldig enkelt, for jeg er en mester på å finne firkløvere, og for meg symboliserer det den flaksen jeg har.

For jeg vil si at jeg har veldig mye flaks i livet mitt. Ikke sånn at jeg vinner ting eller penger, tvert imot. Trur jeg kan telle på ei hånd de gangene jeg har vunnet noe. Nei min flaks er mer sånn som fetter Anton i Donald Duck, jeg veit at ting ordner seg bestandig på en eller annen måte. Så jeg er en skikkelig fetter Anton …eller kanskje jeg skal kalle meg kusine Antoine? og firkløver er virkelig mitt symbol på flaks. Jeg finner noen hvert år..alt fra en eller to, til mange. Trur det meste jeg har funnet på en gang er 6-7 stykker. 🍀

8 kommentarer

Siste innlegg