INNFLYTTERGAVE OG STOR GJENSYNSGLEDE

Ja folkens, da har jeg hatt supertrivelig besøk..og tenker jeg starter med å vise dere for en herlig innflyttergave jeg fikk av tøtta da ho kom..

For ja, det var ei tøtta…og noen av dere har nok gjetta på at det var Margrethe..

..eller UTIFRILUFT som dere kjenner henne som her på bloggen.

Vi teksta nemlig litt i går, og fant ut at jøsses..vi står parkert bare noen få timer unna hverandre. Hun var nemlig på tur mot der jeg står nå, og da bare måtte vi få til å treffes.

Og herlighet & fred og faaader så koselig det var å se henne igjen. Vi har nemlig møttes før, sjøl om vi nå innså at det er sykt lenge sia.. 5 år faktisk. Vil du lese mer om det første møtet vårt, finner du det i dette innlegget “VENNSKAP I BØKESKOGEN”

Så tro meg, gjensynsgleden var stor..og skravla gikk i ett på oss begge fra begynnelse til slutt 😊

Vi starta med en kjeft kaffe i min ringe bolig, deretter ble vi enige om å traske oss en tur. Etter en liten runde med klesskift, kjørte Margrethe oss til Bygdin Høifieldshotel og parkerte.

Selfietime før “avspark”.. her knipsa Margrethe..

..og her knipsa jeg. Syns vi er superflotte.. Småjårrete, ja… meeeeeen flotte 😉

Så traska vi i vei, og turen gikk langs en innsjø – som da heter….eeeeeh Bygdin (og som forresten er så stor at det går turistbåt der – jøss, der lærte i alle fall æ nåkka nytt!)

Fotogen som bare det.

Sjøl om været ikke spilte helt på lag, har det vært en fantastisk dag, men nå har våre veier skiltes. Margrethe er rett og slett ei fabelaktig tøtta. Vi er vanvittig like på så mange områder, og går så utrulig godt overens, og jeg loooover at jeg skal gjøre mitt så det ikke skal bli 5 år til neste møte 😊

Og nu??? Nu skal æ kose mæ litt i ettermiddagskveldinga og fråtse i jordbær, hehe 😁

24 kommentarer

Siste innlegg