IKKE ALL VERDEN DA, MEN..

Akkurat nå sitter jeg å kose-moser meg med kaffe og glor ut gjennom det som har fått æren av å fungere som kjøkkenvindu her. Det er fremdeles snøfritt og en temmelig behagelig temperatur etter mine standarder (3-4 varmegrader) Utsikten har jeg jo vist dere ørtogførti ganga – men skitt au – her er dagens..

Jeg har ingen idé om hva jeg skal finne på nå på formiddagen. Egentlig burde jeg vel skremt støvsugeren og ei vasketue rundt om kring litt – men det er likevel et arbeidsstykke som er gjort på under en 1/2 time, siden jeg tross alt bor på bare 36 kvadrat – og nesten kan telle på fingrene de pyntetingene jeg har her.

Men i ettermiddag kommer guttungen bortom etter jobb og skal spise middag sammen med meg, noe jeg gleder meg like mye til, hver gang ❤️

Og i går, da..hva slags rare ting & tang foretok jeg meg da? Hmmm, tjaaaa..joo..skal innrømme at jeg foretok meg ikke all verden, da. Var en tur bortom ei venninne og gjorde et arbeidsstykke jeg hadde lovd meg bort til, og tok meg en kopp kaffe sammen med ho da ho kom fra jobb.. Og etterpå kjørte jeg en liten omvei hjem for å gå ut og strekke litt på beina, og tok noen få bilder i samme slengen. Det var nemlig så utrulig stille på det vannet jeg stoppa ved, at jeg bare MÅTTE prøve å få knipsa de vakre refleksjonene..

De av dere som følger meg på Instagram, har nok sett disse allerede (derfor er de kvadratisk) ..foruten det sist, som ikke er publisert før 😉

 

6 kommentarer
    1. Høres utrolig godt ut med 36 kvadratmeter da. Fredagsvasken hos meg tar akkurat så lang tid at jeg rekker å bli ferdig før Anine skal gjøre ferdig venstrearmen min. Noen tusen nålestikk venter i ettermiddag. Ha en fin dag.

      1. Ja jeg syns det er helt greit med de få kvadratene, jeg 😁 Hmm..nesten litt misunnelig på de der nåkestikka..har et par som skulle vært tatt – men bare så synd at det er blitt så sabla dyrt å få tatovert seg nå.. En riktig fin kveld videre, og god natt

    2. Jeg burde nok ha skremt støvsugeren ut av bøttekottene og dansa rundt med den en rundt, men jeg har ikke hatt noe energi i dag. I morgen kommer Bestisen på besøk, og det er jo litt kjedelig da om hybelkaninene kommer og stryker seg opp etter leggene hennes 😉 Flotte speilbilder forresten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg