HURRAAAAA!!!! JEG VANT – JEG VANT

Nå bare MÅTTE jeg innom en tur for å vise dere hva jeg fikk i posten i dag.

Jeg var nemlig så svineheldig å vinne på en giveaway hos ei på TikTok i første halvdel av desember..hun er bl.a gründer med egen bedrift og premien var ei jakke/cardigan og ei bukse.

Er det ikke flott?
Dette er dyre kvalitetsklær som jeg aldri i verden har kommet til å ha råd til å kjøpe sjøl, så jeg setter utrulig pris på at jeg vant. Nå har jeg noe skikkelig flott å ha på meg ved anledninger der jeg kunne tenke meg å ha noe annet enn bare turklær eller dongeri, hehe. I tillegg er jeg temmelig stolt over meg sjøl nå, for buksa er i størrelse 38 og jeg var veldig mistenksom når det kom til om hvor vidt jeg ville passe den eller ikke – men personlig føler jeg at den sitter som et skudd. Og da dette er den andre buksa i den størrelsen jeg har fått på meg denna måneden, ser det endelig ut til at jeg har klart å nå et av målene mine og da tenker jeg at jeg har lov til å være stolt.

Juppsiyeppz, det var bare det jeg ville nå.
Ha en riktig flottersfin ettermiddag og kveld da alle sammen.

14 kommentarer

Siste innlegg