HØSTKLEDD RONDANE I OKTOBER

Som kanskje en del har fått med seg, så er jeg i Rondane for tida. Kom i går, og hadde null lyst til å dra i dag. Har null lyst til å dra i mårra heller, men jeg MÅ fordi fritidsbatteriet begynner å nærme seg laveste maxgrense. Denne gangen er det min egen feil, for jeg har glemt å fylle bensin på aggregatet jeg har fått låne til nettopp det formålet å lade opp batteriet.

Men i alle fall, som jeg nevnte i forrige innlegg så tok jeg meg en trasketur i området her jeg bor akkurat nå da jeg var ferdig med dagens gode gjerninger i form av jobbing med camper’n. Og sjøl om dette ikke er av de vakreste områdene Rondane har å by på, er det jaggu flott likevel. Pluss at det er ikke kommet et gram snø akkurat her enda, så jeg fikk en vanvittig flott opplevelse og kunne se et høstkledd Rondane helt i slutten av oktober.

Det ble jo både fantastiske farger og skygger ut mot ettermiddagen når sola sto lavt, og jeg måtte beherske meg for ikke å knipse en zillion bilder som vanlig.

Men nååå er det snart kveld og mørkt her, for selv om det ble sein mårra på meg i dag, har jeg vært ute i frisk luft i nærmere 10 timer til sammen – og det merkes. Så natti-natt alle sammen ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg