..hmm…SØNDAG igjen..

Halloisen igjen godtfolk, da er jaggu enda ei uka slutt og jeg må bare få sagt at jeg har blanda følelser om akkurat det.. Dagen i dag har nemlig IKKE starta sånn som jeg ønska, for jeg våkna opp med en enormt ekkel, vondt og sår følelse i kroppen. Yepp, den der jævla søndagsfølelsen som jeg har slitt veldig med og prata om tidligere, er tilbake. Jeg har jo virkelig prøvd å gjøre den tidligere forhatte, siste dagen i uka til noe positivt, som å innføre kjoledag og bruke den fisefine koppen min for å få litt mer stil og eleganse i livet mitt siden den typiske bekledninga ellers i uka er enten pysjamas eller turklær. Yepp, det er jo koselig å ha en spesiell dag i uka der jeg prøver å gjøre litt mer stas på meg sjøl og livet, og det har fungert veldig bra de knappe 2 månedene jeg har drevet på med detta prosjektet. Men i dag har jeg slitt tungt fra jeg slo opp gluggene. Jeg hadde absolutt null interesse av å stå opp og ønska så inderlig at søvnen skulle komme tilbake. Men når får man egentlig viljen sin når det kommer til å sove på kommando? Vel noen klarer det, det veit jeg jo..men ikke jeg. Så etter å ha ligget ei halv evighet fant jeg ut at jeg måtte bare komme meg opp, om ikke for min egen del så i alle fall for følgene mine på TikTok. Det høres kanskje veldig rart ut, men i ærlighetas navn så har det faktum at jeg veit at veldig mange av dem sitter der ute og venter på mårrabubbelet mitt hver dag, fått meg både opp av senga og berga mange dager for meg. TT har blitt en life-saver for meg, og det er grunnen for at jeg per i dag ikke har noen planer om å slutte å være aktiv der.

Men nå får det være nok surk og utenomsnakk. Jeg kom meg som sagt endelig på beina og fikk i gang moccamaster´n så jeg kunne få i meg dagens første dose av sårt tiltrengt koffein.

Alle som blogger veit garantert at det er ikke bestandig like lett å finne eller ta ok bilder for å bruke i innleggene, og jeg regner med at det er flere der ute som kjenner seg igjen når jeg sier at det er absolutt ikke enkelt å få til gode selfies når man i utgangspunktet føler seg rævva og ikke har lyst til å gjøre noe som helst. Så det ble ikke mange bildene av dagens fotoshoot akkurat, men et par klarte jeg nå å få til.
Som et av dagens kjole – nylig arva fra fredagsdate-venninna.

Og selvfølgelig et av den fisefine koppen i bruk.

Det var dagen så langt. Jeg har som vanlig ingen planer, men akter nå å prøve å holde på den fisefine søndagsstilen og ikke gå i fella med å bytte tilbake til min elskede pysjamas før det er kveld, hehe. Yeppz, er fullt og helt innstilt på å gjøre mitt ytterste for å få denna dagen også til å bli bra – jeg må bare jobbe litt hardere for det enn ellers.

Gikk du glipp av innlegget mitt om den flotte gårdagen jeg hadde, finner du det HER.

Så ha en riktig flottersfin søndag alle sammen der ute CU ❤️ L8R

 

8 kommentarer
    1. Så fin du var med den nye arva kjolen,den kledde du godt. Jeg skjønner godt hvordan du føler det med denne søndags følelsen, jeg har det slik selv
      ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem❤️

    2. det var en fin kjole ,vi skulle alle vært flinkere til å gjøre litt stas på helgen så sant en ikke skal på fjelltur da :=) ,her ble det kaos i førmiddag så her slapp jeg å tenke ,bare gjøre så godt jeg kunne

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg