GOODNIGHT SWEET DREAM

Heisann i kveldinga folkens..bare en liten tur innom for å si god natt..og for å takke for den utrulig positive responsen jeg har fått på det forrige innlegget mitt, som omhandla tvangsspising. Har du ikke fått det med deg, kan du se det HER.

Dagen min har faktisk vært veldig god. I formiddag var jeg i nabokommunen og tilbrakte litt tid hos ho eine venninna mi som bor der, og i ettermiddag har jeg skravla superlenge med søstersen på telefon.

Men nå er det snart på tide å ta kvelden her. Straffer seg å være våken fra klokka 4, hehe. Men liiitt til skal jeg klare å holde ut, mens jeg glor litt på Gray’s Anatomi.

Legger ved en rolig kveldssang til den som har lyst til å høre. Goodnight Sweet Dream fra albumet Let the 7horse run, fra gruppa 7horse.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ God natt og sov godt etter hvert.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg