FULL FART – MED MUSESKRITT

Tenkte nå bare å komme med ei lita oppdatering om hvordan ståa er nå, etter operasjonen jeg hadde på onsdag. I går var jeg jo liiiitt overivrig, og falt sammen som en tomsekk.. men i dag føler jeg meg mye, mye bedre – og har vel endelig fått det inn mellom øra at det gjelder å skynde seg sakte.. HALLELUJA!! ..nå går det i full fart fremover – med museskritt..og jeg prøver å være superflink til å slite ut sofaen.

Så i dag har jeg da nesten ikke gjort en pellemainnskjit.. Kun surra litt rundt..vaska opp et par kopper, redd senga.. for LITT må jeg bevege meg, ellers blir ryggen min totalt knust – og det er det siste jeg ønsker midt oppi alt.

Og nå i ettermiddag kom guttungen innom etter jobb. Jeg hadde sendt med han ei handleliste tidligere – og når han likevel skulle innom her, ble det til at vi spiste middag i lag…med sjølbetjening på kjøkkenet 😉

Nuggets & chips m/bernaise er god knall på en fredag.

Men nå er kar´n dratt hjem igjen – og jeg har sunket ned i sløvemodus i sofa igjen.. Veit ikke engang om jeg gidder å teste ut om jeg får sett noen filmer eller serier i dag.. hvorfor, kan du lese litt om i innlegget ENDA EN SPIKER I KISTA FOR EB22

Så for øyeblikket koser jeg meg med ei bok – og så får vi se hva kvelden bringer..

Og bare sånn i tilfelle at jeg faktisk gir meg for denne gang, så finner du de andre innleggene mine i dag her:

Happy mårratryne 

Fixa Snapchat’en

Asfaltcamping & Friskluftsliv

Derfor jobber jeg ikke

13 kommentarer

Siste innlegg