FROST BÅDE UTE OG INNE

Goooood mandag folkens..i dag våkna jeg opp til et skikkelig frostlandskap på utsia 🤩

..at det var temmelig frostlandskap på innsida også før jeg skrapa det bort, trenger vi ikke snakke høyt om, hehe.

Sjøl om jeg er temmelig anti-vinter, er jeg sykt fascinert av tida rett før – så her var det bare å ta med seg kaffekoppen og tusle seg en liten mårratur.

Sykt vakkert da, men… det kom faktisk dalende noen snøkorn mens jeg gikk, så jeg veit jo hva som kommer.

Ha en flottersfin mandag alle sammen ❤️ og vil du se en liten snutt fra mårraturen min, finner du den HER

8 kommentarer
    1. Oj, oj, da er vi der, der du er. Du har fått kjenne på det som kommer. Håper det var greit å våkne inne i en kald bil og at du fikk til varme etter hvert. Ha en god dag. <3

      1. Ja det er tida nå.. og jada, går heilt greit å våkne til kulde..har en god del trening der 😉og lunk i kåken får jeg, vettu 😊 Takk for det, og en riktig god dag til deg også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg