FIKK JAGGU NOK AV MEG SJØL

Goood mårra alle sammen..i dag blir det mårrainnlegg fra landeveien. Yeppz, du leste rett, jeg er på landeveien igjen. Jeg fikk nemlig så innmari nok av meg sjøl i går, og bestemte meg for at nå er det jaggu nok jårr på meg. Å være rotløs og løpe i ringen som en anna hund i vill jakt på halen sin, leder ingen veier. Derfor pakka jeg ned det aller nødvendigste og drefsa det i bilen før jeg dro ut på formiddagsavtalene som du kan lese mer om HER. Og når jeg var ferdig med å treffe nye og gamle venner, dura jeg hjemover og hoppa i dusjen, røska med meg litt ting og tang fra kjøleskapet og satte nesa ut av byen.

Bildet over er tatt klokka 00.00 i natt, på ferga fra Lødingen til Bogens.. temmelig tverr i trynet, hihi. Nå regner jeg med at de av dere som er litt våkne kan lure på hvorfor i videste verden jeg ikke kom med på den ferga før midt på natta, da jeg tross alt hadde gjort unna alt og dro hjemmefra tidlig på dagen? Vel.. altså.. jo..  Jeg dro på besøk til han koselige fyren jeg besøkte for noen uker siden, han med katter, høns og en hane.

Det ble en supertrivelig ettermiddag og kveld sammen med han, med masse skravvel og latter, båling i solveggen og god servering.

Etter hvert gikk sola ned bak de flotte fjellene, og da trekte vi inn for å slippe å få kjyll i oss.

Jeg surra litt med mitt og fikk lagt ut et blogginnlegg, og han surra med sitt.

Måtte jo ta et bilde av fine Solan som trudde han jobba som bordpynt.

Men etter hvert ble klokka så mye at jeg måtte kurse meg videre om jeg skulle rekke siste ferga over dammen.. noe jeg da gjorde med god margin.

Da jeg kom i land på andre sida kjørte jeg ikke så alt for mange milene før jeg parkerte for natta, og tenker at jeg sovna vel i 2-tia i natt og våkna opp rimelig kvil litt over 6. Lå ei god stund og bare nøt tilværelsen tilbake på landeveien, før jeg naturen krevde sitt og jeg måtte opp. Og nå har jeg akkurat fått i meg dagens første kaffekopp og skal snart få i meg litt frokost..egg som jeg fikk i gave fra snille fyren i går ❤️

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

 

8 kommentarer
    1. Så koselig innlegg, fikk det for meg at du skal besøke søster di… må bare innrømme at jeg har vært lite inn og lest i det siste (det samme med TikTok). Så skjønner det skjer rundt deg og hyggelige fyrer er ikke å forakte.
      God tur videre <3

      1. Takk for det 😊 Jada, er nå i alle fall det som er planen etter hvert.
        Går heilt fint det, jeg leser heller ikke alt av blogger hver dag.
        Det er sant, absolutt ikke å forakte.
        Tusen takk for det 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg