FERDIG RYDDA – OG LITT MANIPULERING

God langt på dag, alle sammen. Ja og god lørdag. I dag har jeg nesten like mye “prøver å mote meg opp” tendenser som i går, og har egentlig ikke gjort noe annet enn å gjøre meg ferdig med å fixe det nye hjemmet mitt og lekt meg med litt bildemanipulering på telefonen.

Resultatet av fixinga av leiligheta kommer seinere i et eget innlegg..og resultatet av bildemanipuleringa ser du under her.

Disse tre bildene (mine egne)

..ble omgjort til detta bildet her.

Er nok en smule rusten, for det er lenge mellom hver gang jeg tar frem ferdighetene mine på detta området. Men gøy er det.

Ha en riktig flottersfin dag videre alle sammen ❤️

Og for de som er interessert i dagens mårrabubbel på TikTok, finner du det HER

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg