FANDENIVOLDSK LUNSJ

Etter at jeg i mårres endelig hadde fått bala meg ut av drømmeverden, over gudane veit hvor mange kopper kaffe, kjente jeg at jeg begynte å komme i et “fandenivoldsk” humør..ikke sånn sur & grinete..  nei & nei – mer sånn: “seee det gode været ute – ooooh…ka slags morsomt dævelskap kan æ finne på i dag, tru..”
Men nå skal det sies at så mye dævelskap har jeg ikke fått mulighet til å finne på enda, bortsett fra å støvsuge – noe som ikke var særlig fandenivoldsk for andre enn de stakkars hybelkaninene som sprang for livet..

Ellers har det bare vært å holde seg i ro i heimen, fordi jeg har en avtale med go´venninna ganske snart, for å hjelpe henne med noe småtterier etter jobb. Hun er ferdig klokka 12 på torsdager, så da sier det seg sjøl at det er ikke lange stunda tilgjengelig for å flyve fritt, akkurat.. Og ja, det er litt kjipt å ikke kunne bruke dagen ute i det fri, når det endelig er et nydelig vær..men det kunne ikke falle meg inn å skippe en avtale..særlig ikke så nært oppunder. Og dessuten – i følge YR skal det begynne å snø igjen om noen timer – så da får kan det likegodt være det samme, tenker jeg..

Derfor fant jeg ut nå til lunsj, at jeg virkelig skulle gjøre et stort nummer ut av humør (og mental tilstand, haha..)
Så jeg fant frem ei gammel silikonform jeg kjøpte da guttungen var liten..

 

– og så leka jeg meg med maten –

Og ta-daaaa..en fandenivoldsk lunsj, hihi

..jaddah…æ har mykkje å bedrive dagan med 🤣

15 kommentarer

Siste innlegg