EN LØNNSOM AVSTIKKER

Etter runden min i mårres med å prøve å finne ut hvor jeg skulle sette kursen – og deretter en snartur innom go’venninna på jobb, fant jeg ut at NÅ!! bærer det til Finnmark.. hehe.. jauda…jeg kom meg noen få mil utenfor bygrensa, så fant jeg ut at jeg skulle ringe ei gammel venninne av meg og høre om hun hadde en kopp kaffe å by på. Jeg har nemlig ikke mindre enn 2 tøtter som dessverre har blitt “ignorert” temmelig lenge. Den ene i rundt 1 år..den andre i sikkert 2 (og vél så det) Hvorfor det er blitt sånn?? Han Tygesen veit, men dager, uker, måneder og ÅR har bare forsvunnet. Men i dag fant jeg da ut at NÅ skal jeg hive meg til. Og hun jeg ringte i dag, er hun jeg ikke har vært hos – eller sett – på minst 2 år. Hun andre som jeg ikke har vært hos på ca 1 år, har jeg i alle fall sett og snakka med i mellomtida, og hun var faktisk innom meg et par måneder eller så før jeg flytta i camper’n.

Men altså… jeg ringa tøtta, og heldigvis passa det for henne..og det ble et utrulig koselig gjensyn, med masse skravling og kaffe.

Yeppz, like smilende og blid som alltid.

Når vi hadde skravla lenge og vel, og jeg begynte å tenke på å surre meg videre – kom jammen tøtta med en del ting hun lurte på om jeg ville ha..(klart æ ville ) og i tillegg til noen poser kokekaffe, kom hun med noe utrulig spennende..

En form som skal brukes til å både koke og bake i over gassbluss..(gjett hvem som skal google oppskrifter nå)

..samt en brødrister som også skal brukes over gasskomfyren min.

Jeg er søkkimponert over både hva som finnes av utstyr der ute, samt det faktum at hun ga meg det ❤️ Så tuuusen takk igjen, snille du. Detta ble virkelig en lønnsom avstikker på alle måter.

Og hvordan tingene fungerer, blir jeg garantert å blogge om i et eget innlegg – når jeg får testa de ut.

Nå har jeg da farta videre… og er egentlig ikke kommet så innmari langt. Er temmelig trøtt og sliten, og akter å lage meg litt mat nå, og deretter ta kvelden. Så får dere bare vente til i mårra med å se hvordan det ser ut her jeg bor akkurat nå.

Ha en nydeligvakker ettermiddag og kveld ❤️ og nope, ingen nye TikTok’er ute nå.

10 kommentarer
    1. dette hørtes veldig koselig ut ,og en slik omnia ønsker jeg meg også etter å ha sett hva Mette tryller frem av ferske gosaker på tur ,så dette blir bra ,blir ferske boller og rundstykker no

    2. Det blir spennende å se når du får prøvd ut det nye utstyret i camperen.🤗
      Koselig å stikke innom på impulsivt kaffebesøk da.🤗👍🏻

    3. Herlig!
      Omnia er kjekk å ha – vi har den i bobilen og lager både kaker, pizza og diverse 😀
      Den brødristeren har jeg ikke sett før – men så stilig! Og koselige venninna di som ville gi deg disse tingene og tangene 😀
      Pluss kaffe og skravl <3

      Kos deg på tur til Finnmark! klem

      1. Ja det ser utrulig kjekt og spennende ut, så jeg gleder meg masse til å teste det ut.. Og jeg var virkelig superheldig som fikk tingene – i tillegg til ei utrulig koselig skravlestund 🤩😊 Takker, det skal jeg 😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg