EN DAG UTENOM DET VANLIGE

God ettermiddagskveld alle sammen. Det har vært ubeskrivelig godt i dag å føle at jeg er på tur tilbake til den gode, gamle Helene som ikke ser svart på noe. Når det kommer til å bestemme meg for ett av de to valgene jeg skreiv om i det innlegget HER, så har jeg ikke tatt noen endelig avgjørelse enda.. men det kommer.

Derimot har dagen i dag vært noe utenom det vanlige. Jeg har nemlig hatt selskap store deler av tida. Som jeg har nevnt tidligere bruker han som eier det eine, fraflytta nabohuset å være her og sysle med ting og tang for å gjøre det litt mer beboelig. Og i dag kom han tuslende med bl.a et par pakker vaffelrøre og en pose kaffe på slep. Med ganske godt vær og en nabo som liker frisk luft, hva var vel mer naturlig da enn å lage bålkaffe og steike vaflene ute?

Personlig hadde jeg ei supertrivelig skravlestund her på utsida av huset etter mora mi..og trur nok at naboen kosa seg masse han også, før han gikk tilbake til prosjektet han styrer med på andre sida av gjerdet. Skal innrømme at jeg var litt selskapssyk etter ei halv uka totalt innestengt med kun meg sjøl, sofa og Netflix – så vi avtalte at vi skulle spise middag sammen også. Og etter noen timer med jobbing for han, laga jeg litt varmt til oss av ting jeg hadde i kjøleskapet – rett og slett stekte fiskekaker, potet og løk. Krute godt og veldig koselig å ha selskap til maten.

Men nå har han forlatt området (i alle fall denna eiendommen) og jeg holder på å gjøre meg klar til sofatjeneste igjen. Når man våkner klokka 4 om mårran er det vel lov å flate ut i horisontalen 15 timer etterpå, hihi. Så nå blir det snart litt Netflix før jeg sier takk & godnatt.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️ og sov godt & drøm søtt etter hvert.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg