LYSET ER TENT I DET FJERNE

Heisann igjen folkens…da er alt av mårrarutiner tatt her, fra den første koppen med mårrakaffe og surring på verandaen til frokost og enda mere kaffe.

Som jeg nevnte i det første innlegget mitt så virker ting så mye lettere i dag. Det føles som om jeg har sett et lys bli tent i det fjerne, og ting begynner så smått å falle på plass oppi detta rothauet mitt.

Midt inni alle disse dagene mine med depresjon, soving og overspising kom jeg jo til syvende og sist frem til at jeg har faktisk bare to valg jeg kan velge mellom her.. og jeg regner med de fleste av dere allerede veit hva de valgene går ut på. Men til dere som ikke er sikker i sin sak – eller ikke har fått med seg de to innleggene mine på TikTok i går kveld – detta er valgene.

1. Å fortsette livet som vagabond i alle fall ett år til. Velger jeg dette alternativet MÅ noe gjøres for å skaffe meg et nytt hjem på hjul.. som f.eks selge pickup’en og legge de pengene i et nytt hjem.

2. Å gå tilbake til den livsstilen jeg hadde før jeg gjorde meg sjøl hjemløs..å bo urbant og fokusere på helse og trening. Om jeg velger dette alternativet må jeg først finne ut HVOR i landet jeg vil bosette meg,og deretter MÅ jeg jenke meg ned på innbetalingen på den private gjelda, så jeg har mulighet til å ha råd til ei billig, lita leilighet.

Jeg er enda litt i tenkeboksen, men som jeg sier har jeg sett glimtet av lyset i det fjerne og jeg er nesten sikker i min sak på hva jeg skal gjøre (i håp om at det ikke er et nytt, jækla tog jeg ser..) Og selvfølgelig får dere vite hva, så snart jeg har tatt avgjørelsen.

Jeg posta som sagt to videoer på TikTok om dette i går..del 1 ser du HER og del 2 ser du HER.

Dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER

 

8 kommentarer
    1. Jeg så Tik Tok’n din på morgen i dag, som tocher innpå det samme som du skriver om her. Jeg blir alltid så forundret over at enkelte mennesker har så store problemer med å godta at et menneske velger en annen måte å leve livet sitt på, enn de selv ha valgt. Uansett hvilken måte du velger å leve videre, så har du tenkt nøye igjennom det å funnet det som rett for deg 🥰 Ønsker deg en fortsatt fin midtiukendag, klem 🤗

      1. Ja folk, altså… men tenker at det er bare sånn jeg dessverre må finne meg i når jeg tross alt har såpass mange følgere ☺️
        Tusen takk for det 🥰 og en riktig fin kveld til deg.

    2. Så bra at du føler at du nærmer deg et valgt. Blir spennende å lese, det er virkelig fint å lese og se hvordan du løser ditt. Og så må jeg si at jeg har beundra din måte å takle kommentarer som en kan være litt usikker på agendaen til. Men bra du setter foten ned også. Riktig fin onsdag til deg <3

      1. Takk, koselig at du henger med på ferden ☺️ Og tusen takk for det.. jeg har lært meg å bli temmelig tykkhuda på SoMe nå 😉 Takk for det 🥰 og en riktig fin dag videre til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg