EI ROLIG KVELDSSTUND MED GODE MINNER

I skrivende stund sitter jeg inne hos go’venninna og koser meg. Jeg har vært mye ute hos meg sjøl siden jeg stilte meg på strøm her, og har egentlig bare vært innom noen småturer. Men etter middag tok jeg med meg strikketøyet og tusla meg inn til trivelig skravvel og litt alternativ koffein.

Jeg og go’venninna har jo kjent hverandre og vært venner i ca 45 år, og som jeg har nevnt tidligere er familiene våre knyttet nært sammen både fordi vi har løpt ut og inn hos hverandre i hele oppveksten og mødrene våre var venninner, men også fordi hun har ei fortid med brorsan og er mor til eldste niesa mi.

Jeg kommer egentlig fra andre sida av øya i forhold til der venninna mi er fra, men vi flytta til hennes side av øya da jeg var 10 og hun var 11. Og i dag har vi sittet å mimra litt over bl.a den tida da vi begynte å omgås, og hun måtte til og med ta et dypdykk i ei eska med gamle minner. Sååå koselig.

Ha en flottersfin kveld videre folkens ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg