EI FORSINKA OPPDATERING

I det innlegget HER etter at jeg hadde vært i Narvik sammen med bålmannen “min” og shoppa bittelitt, sa jeg jo at jeg skulle komme innom her allerede samme dag og vise dere de derre kunstige plante-tingetangene jeg hadde raska med meg fra Rusta.

Nå gikk jo ikke det helt etter planen da, hehe.. men her kommer ei forsinka oppdatering om akkurat den saken. Det var bare to plante-relaterte ting jeg kjøpte, altså.. en kunstig plante som skulle henges opp på veggen jeg begynte å dekorere i innlegget FØR & ETTER, og så ble det en kunstig girlander med blomster på.
Jeg skulle jo ha noen kubbelys også, men fant ikke noen skikkelige sommerfarger jeg likte – så derfor endte det opp med at jeg kjøpte et par enkle, lysegrønne på den lokale matbutikken her da jeg var innom der før helga. Og sånn ble det seende ut på veggen:

FØR (vil du se hvordan det så ut helt fra starten av, må du klikke på linken “før & etter” lenger opp):

og ETTER (inkludert en veggpynt jeg kjøpte på Temu tidligere:

Og sånn ble det med den girlanderen. Syns den passa godt inn sammen med øyenstikkerne mine, og er faktisk strålende fornøyd.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg