EI ANNERLEDES FARGEUTFORDRING

Gooood mårre-mårraaa folkens..i dag starter jeg like greit med ei lita utfordring til dere…

De av dere som følger med her inne, har nok fått med seg at medblogger Frodith nettopp har hatt ei kul fargeutfordring. Jeg liker sånne utfordringer, og da medblogger og gammel kompis av meg, Bunny la ut ei ny og annerledes fargeutfordring i går, ble jeg frista til å hive meg med..
Den er som følger..og siterer han:
“Den vil ikke vare over flere dager, men kun her og nå. Den går ut på å dele de tre første tingene som slår deg med hver farge, de tre første tingene du kommer på som du forbinder med den fargen. Du behøver ikke skrive tre ting, du kan også skrive én ting eller to, men ikke flere enn tre. Dette vil fortelle litt om deg og hvem du er, så jeg håper du deltar, at du tar utfordringen. Du kan skrive dine svar i kommentarfeltet under eller hvis du skriver blogg selv så kan du lage eget innlegg å spre utfordringen videre.
Bruk da gjerne et fargerikt bilde som forsidebilde.”

Fargene som skal brukes i utfordringen er: rød, orange, gul, grønn, turkis, blå og lilla.

Bunnys eget svar ser du HER

Og her er mine:

Rød – ei bukse mora mi bestandig brukte, sinne, lyst/begjær

Orange – appelsin, solnedgang, bryllupet mitt (hadde éi stor oransje rose, sydd sammen av mange små)

Gul – sitron, falskhet, påske

Grønn – vårknopper på trærne, hjertechakra, mosen som er på Rondane og Dovrefjell

Turkis – syden, vann, smykkestein

Blå – mora mi (yndlingsfargen hennes), kulde, himmel

Lilla – ametyst, åndelighet, advent

Så folkens – hiv dåkker til. Hadde vært veldig koselig om dere tok dere bryderiet med å kommentere – eller laget et eget innlegg sjøl 😉

24 kommentarer

Siste innlegg