DET VAR KOSELIG, DET.

Yeppz, da har jeg kommet meg velberga gjennom denna dagen som starta så traurig. Jeg har ikke vært utenfor døra annet enn i kosekroken min, men det er greit. Brukte formiddagen til litt huslige sysler, og ettermiddagen har i ærlighetas navn gått til sofatjeneste med strikking og film om hverandre. Humøret er såååå mye bedre enn i mårres.. heldigvis. Og nå i kveldinga fikk jeg faktisk en gjeng med ungjenter på døra som gikk knask eller knep..eller Trick or Treat som jeg velger å si. Personlig syns jeg det går bedre overens med ordet Halloween.

Jeg liker sånt, og syns det var SÅ koselig at de fant døra mi. Heldigvis hadde jeg bittelitt snop på lur – bare sånn i tilfelle. De fleste andre steder jeg har bodd de siste årene, har det nemlig aldri kommet noen på døra, så nå er jeg skikkelig fornøyd, hehe

Tok jo ikke bilde av de flotte tøttene, derfor laga jeg bildet over her for å ha noe å poste i innlegget. Gresskaret er ikke fra i år, men det er jeg som i si tid har stått for utskjæringa.

Med det sier jeg meg fornøyd med dagen og ønsker dere alle en riktig flottersfin kveld videre ❤️

Gikk du glipp av det forrige innlegget mitt der jeg hadde en god gått-ut-av-dato lunsj, finner du det HER.

8 kommentarer
    1. Koselig å få besøk på døra på Halloween…. ! Her har det vært litt dårlig i år! Bare en liten brannmann og et litt større spøkelse, dessverre….! Men de var fiiine da! La resten av godisen på trappa da jeg dro på yoga, men det lå der fortsatt da jeg kom hjem, så…..! Klem <3

    2. Du imponerte meg med gresskaret. Skulle ut i kveldinga med lykte på hodet, inn i skogen, men det ble ikke. Men kunne blitt passe skummelt om det hadde blitt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg