UTGÅTT PÅ DATO, men LIKE GODT

En fast rutine jeg har når jeg er innom en butikk, er å gå rett til billigdisken for å se om det finnes noe godt der jeg kan ta meg råd til. Dessverre er det mange ganger at det ligger mat oppi disken som er alt for dyrt for meg, sjøl på 40%. Men i går fant jeg tacosalat på som jeg syns er SÅ godt, på hele 50%

Den gikk jo ut på dato i går, men jeg hadde den til lunsj i dag og den var akkurat like god.

I tillegg fant jeg flere av disse Skyr-produktene, også på 50%.. så nå skal jeg nyte den eine med veldig god samvittighet.

For de som har lest innlegget mitt fra i mårres, kan jeg si at humøret er hakket bedre – om enn ikke heeelt wohoooo. Gikk du glipp av det innlegget finner du det HER.

3 kommentarer
    1. Den billigdisken snuser jeg også alltid oppi! Salaten ser jo kjempegod ut – og den youghurten er min favoritt akkurat nå! Smaker nyyydelig! Er du enig? Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg