BLODRØDT BÅDE UTE & INNE..

God søndag alle dåkker flotte folkan der ute ❤

I dag var det SÅ utrulig mye bedre å se ut av vinduet når jeg våkna – for himmelen var farga blodrød av en vakker mårrasol over fjellheimen.. (men ble temmelig orasjefarga før æ klarte å lokalisere kamera)

Heldigvis var klokka 6 før jeg våkna.. Vel – egentlig 5, men det som er så kult er at nå når kropp & sjel begynner å rope etter senga, er klokka plutselig 10 i stedet for 9 på kvelden..
Og det høres jo MYE bedre ut å si at jeg legger meg i 10-11 tia og står opp 6, enn å si 9-10 tia og stå opp 5.. eeeh..sant? Hehe 😜

I alle fall..det var en vakker mårra der ute i dag.. Det som IKKE var så vakkert, var at jeg våkna til en blodrød farge inne også.

Svarte også, da.. jeg kjente jo at det plutselig reiv skikkelig i såret da jeg reiste meg fra sofa i går kveld.. fra sofa, faktisk.. Ikke noe fysisk utagering på meg over hodet – men en så enkel ting som å reise meg opp?? Farsken ta & alle smånissan i mente!!! Det var faktisk det siste jeg hadde forventa etter godt og vél 1 1/2 uke der alt har vært heilt ok..

Men dessverre reiv jeg opp såret litt..så i mårres var det bare å få vaska & stelt det og på med sårkrem og ny tape – og en liten kompress-tape-tinge-tang over der igjen…så nå er det vel bare å slite ut både rævva & sofa nån daga til.. Blaaaargh!!

Neida – ingen sure miner til mårrakaffen på denna førkja her, for detta beviser faktisk min tankegang..
Det som er meint å skje, skjer..og det er IKKE noen grunn til å være sur for ting man likevel ikke kan gjøre noe med 😉

Ha en nydelgvakker søndag da.. & CU L8R

7 kommentarer
    1. Nydelig morgenstund hos deg – og ja… det er bedre å se at klokka er 07.30 enn å egentlig vite at den er 06.30 hehehe for jeg stod opp til vanlig tid sånn 06.00 som da vart 07.00 = en fin tid for kaffe!

      Huff da…. håper såret gror skikkelig og at du ikke får infeksjon i det <3 Lag deg en fin søndag 🙂 Om det så er på sofaen ja! Du får se gode serier!

      1. Ja i dag var det flott 😊 og ikke sant, hihi..
        Satser på at det gror kjapt nå, da.. og yepp, blir nok sofaen og Netflix eller no sånt i dag..for heldigvis, på dagtid er det så få som bruker nettet her, at da slipper jeg å bli kicka ut av det jeg ser på..
        En riktig fin søndag til deg også ❤

      1. Ja i dag var det helt nydelig 😊 Og blir nok pent nødt til å ta det med ro, ja.. hadde liksom ikke forventa at såret skulle sprekke av at jeg reiste meg fra sofa.. Men til sommeren, DA er jeg i full vigør igjen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg