BITTELITT FROST

Det er ikke så ofte at jeg poster slike bilder som dette, men det betyr ikke at jeg ikke tar dem, hehe. De fleste sletter jeg etter hvert som jeg knipser, men noen blir værende igjen på telefonen.. Sånn som disse..bittelitt frost 😊

Veit egentlig ikke hvorfor jeg ikke tar vare på flere, for jeg liker jo å knipse mikro-bilder..sjøl om jeg er kommet litt ut av trening. Og nei, dette er ikke mikro da, bare så det er sagt.

Akk ja.. Ha nå en flottersfin ettermiddag folkens ❤️ CU L8R

4 kommentarer
    1. Det er utrolig vakkert i Nord-Norge nå, ikke sant??🤩🥰🌟❄️
      Den ene dagen vakrere enn den andre.❤️
      Nyt kvelden i nord.🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg