BIGGESKÁIDI

Etter en flott dag med masse sudoku og egenpleie, bestemte gråværet seg etter hvert for å dra sin vei..og slippe til litt sol og blå himmel. Så da var jeg ikke sein om å få på meg turklær, hive sekken på ryggen og traske meg ut en tur i godværet.

Jeg hadde nemlig sett et turskilt på andre sida av veien som jeg ble nysgjerrig på.

Så jeg traska i vei, så superhappy som bare det, etter veldig godt opptråkka og merka vei.

Og fikk meg en fantastisk tur opp til en liten fjelltopp på ca 400 høydemeter, som da heter Biggeskáidi og ligger i Kautokeino kommune.

Utrulig vakkert i alle retninger.

Nå var jeg ikke heeeeilt klar til å gi meg oppe på den toppen, så jeg surra meg videre en bit og ned til et vann som lå der og lokka.

Et fantastisk sted for å nyte litt medbrakt kaffe.

Yeppz..bare rett og slett perfekt 🤩

Men nå er jeg hjemme igjen, og planlegger litt middag..i Omnia’en min..og hvor vidt det blir et vellykket prosjekt får tida vise 😉

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg