BÅLING og KOS I LOFOTEN

De som har fått med seg det forrige innlegget mitt i dag, veit at jeg var så heldig og komme meg på tur til Lofoten sammen med broren min og sønnen hans..

Det har vært en fantastisk tur, og nå er vi på returen. Det er blitt mørkt ute, og siden jeg sitter i baksetet – tenkte jeg at jeg likegodt kunne legge ut et innlegg om turen.

Det er vel egentlig ikke så vanvittig mye å si i ord..så jeg sier det i bilder i stedet.

Skikkelig asfaltcamping på oss i dag..

Pølser må til..

..og pinnekjøtt..

Nyyyydelig 😍

Måtte prøve meg på et nærbilde..

Dagens siste solstråler gir et ubeskrivelig vakkert lys..

Og der var dagen over..

Ha en flottersfin kveld videre, folkens.. Veit ikke om det blir flere innlegg fra meg i dag..men jeg skal i alle fall lese, svare og kommentere bare jeg kommer hjem.

10 kommentarer

Siste innlegg