ÅH FY FAEN FOR EI NATT..

..goood mårra..trur æ!! Jeg har hatt ei helvettes natt med ikke fullt 3 timer søvn – så her er det bare å bøtte innpå med koffein i store mengder, hehe.

Nei seriøst, mårran er helt ok den..men jeg fikk da ikke sove noe særlig i natt. Klarte ikke å entre drømmeland før i 1-tia..og våkna igjen klokka 2 av et vanvittig mareritt. Et sånt som man i halvveis panikk må slite seg ut av, og det tar ei stund med både hjertebank og regelrett angst før man skjønner at det ikke er noe å være redd for. For meg tok det to timer før jeg klarte å sovne igjen – altså rundt 4.. for så å våkne igjen litt før 6. Så man kan trygt si at jeg er litt tverr i trynet akkurat nå.
Min første tanke i natt var “karma is a bitch!” Men eeeh..NEI – detta har jo absolutt ingen ting med karma å gjøre (halloooo Helene..)  men tatt i betraktning min personlig tro tenker jeg at det er vel universet som skal opprettholde en form for balanse. Jeg hadde nemlig en fantastisk flott dag i går – så da måtte jeg vel “betale” med ei tilsvarende horror-natt. Yeppz..that´s life og det kan jeg leve med.

Nå skal jeg fortsette å tilføre koffein i skrotten til jeg klarer å tenke såpass rimelig klart at jeg finner ut av hva jeg skal bedrive onsdagen med. Og så skal jeg komme innom seinere i dag og fortelle dere om den superflotte gårdagen jeg hadde.

Tuddelu & TTFN ❤

4 kommentarer
    1. Trasig når natta blir slik – og med mareritt :-/ Lag dagen så fin som mulig – og kanskje blir det en liten dupp ut på dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg