..ÆRLIG TALT, CAPTAIN MORGAN..

Etter at jeg forlot vakkerplassen som jeg skreiv om i går, tok ferden meg videre på gamle trakter..og en av de plassene jeg passerte har ei ganske kul severdighet..

Det er blant annet en del morsomme figurer spredt utover området..

..meeen…hva i alle dager hadde skjedd der siden sist jeg var å gløtta? Mulig de driver med renovering før sesongen starter for fullt – men for meg så det rett og slett ut som ei slagmark..

Æ meine, ærlig talt Captein Morgan..har du og han Jack D hatt dåkker en hællsprettens fyllefest her, eller? 🙈

…uansett..siden jeg stort sett ALDRI får med meg ting som skjer utenfor “bobla” mi – kanskje noen kan fortelle meg hva som egentlig har skjedd??

Og vet du svært lite eller ingen ting om Morgans Skip, kan du lese litt om det og se hvordan det EGENTLIG skulle sett ut her

6 kommentarer
    1. Huff så ikke bra ut.Tusen takk for pakke den hang på døren i går når jeg kom hjem etter en tur i Tønsberg.Ikke småtteri som kom heller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg