I blåsten

I går kjørte jeg hjem til meg sjøl via Tjeldsundet, og der var det enkelte steder ganske mye av både vind og regn. Nå er jo jeg engang sånn at jeg LIKER litt grisevær – og siden jeg også elsker myyye vind, ble det til at jeg stoppa på ei utkjøring og prøvde meg på å forevige det ville og vakre havet… og måtte selvfølgelig ta en selfie. Akkurat den ble temmelig uklar fordi det var kommet en del fukt på linsa, men skitt au – jeg kosa meg der i blåsten og det er det viktigste tenker jeg.

Ord kan ikke beskrive den indre roa jeg får når jeg står og ser utover et opprørt hav med vinden river og sliter i meg. Rett og slett rein lykke!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg