MÅTTE TESTE NY-KJELEN

Endelig er det kommet skikkelig godt vær til nord..men siden man aldri vet hvor lenge det holder, fant jeg ut etter at jeg kom hjem fra trening, at jeg skulle tusle meg ned i fjæra “mi” og teste den nye kaffekjelen min. Kjøpte den faktisk alt i desember i fjor – men jeg er jo SÅ glad i den gamle, lille, bulkete og svartsvidde kjelen som jeg har drasset med meg i alle år, at jeg har faktisk vegret meg for å kvitte meg med den. Jeg har den enda liggende på lur, men i dag fant jeg da ut at jeg skulle ta i bruk den nye..

Så derfor stappa jeg litt i sekken og fikk på meg uteklærne..og så tåkka jeg meg ned i fjæra, tente et bål og kosa meg masse-masse med kaffe, mat og nydelig utsikt..og kjelen – hehe – ja den fungerte skikkelig bra, den 😉

Bålkaffe, appelsin, veggie-pølse og litt hjemmelaga potetsalat – kan det blir bedre? <3

Var nå veldig så blank og skinnende den var, da..men DEEET blir det nok snart slutt på, hehe =P

Nydelige dagen <3 ..med Grytøya rett i sikte =)

Og der kom det jammen en liten sjark tøffende forbi =D

Som dere ser, er det ikke mange meterne jeg trengte å gå..tji-hi 😉

 

Men nå er kosestunden over, og jeg har krydd meg inn igjen..selv om sola varmer kjempemye nå, er det rart med det, når man sitter i ro og får østavinden rett på..så det ble ganske surt etter hvert.

Yupp-yupp..ha en flottersfin dag videre, alle sammen =D

 

#tur #litentur #fjæra #fjæratur #bål #bålkos #mat #lunsj #kaffe #kaffekjele #solskinnsdag #nyterlivet 

12 kommentarer
    1. Så herlig å bare kunne gå noen få skritt for å komme ut i naturen 🙂
      Er ikke så langt her heller, men likevel en del lenger enn det du har 🙂
      Koselig med bål og ny kjele…og noe godt å spise. De små gleder, dem er det flere av enn de store 😉

    2. Eva: Ja jeg er veldig heldig med hvor jeg bor =) Kosa meg masse i dag..og jeg er helt enig..det er mang flere små gleder enn store – og man bør være flinke til å få de med seg og nyte de =D

    3. Se der ja..skikkelig koselig rett utenfor døra :)) Også så deilig med kaffe på bålet..vanskelig å kvitte seg med ting en har likt å bruke..men bra “ny-kjelen” funka den også 🙂 Håper det blir mye finvær på oss begge utover våren <3 Klem <3

    4. fruensvilje.blogg .no: Joda, prøver så godt jeg kan, for jeg trives jo så innmari godt ute =) ..men ja..definitivt godt å komme inn i varmen igjen, når man er blitt litt bunnfrossen, hehe =D Takk-takk, og en fin kveld til deg =)

    5. annebe: Yepp..er så innmari heldig med dette beliggenheta her..og bålkaffe er og blir den beste 😉 =) ..ja det er sant..men av og til så MÅ man jo bare kvitte seg med ting..og da er det godt at erstatningen fungerer bra, hehe =) Åh ja – nå krysser vi fingrer og tær for en fantastisk vår =) Klemz <3

    6. Herlig med bålkos, kaffe i ny kjele og litt god mat. Dette er stoooore gleder spør du meg. Det må nytes……kos deg med kvelden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg