WALK IN CLOSET

Yepp..jeg har en liten variant av det som nok er 90% av alle kvinners drøm – et helt rom bare til klær, sko og stæsj 😉

De som følger bloggen min, vet at jeg er ei skikkelig handywoman når jeg setter den sida til..og her for litt siden bestemte jeg meg for å gjøre ferdig et prosjekt her hjemme. 

 

Innenfor soverommet mitt, er det en sovealkove – men siden jeg har både et ekstra soverom pluss annekset til rådighet, fant jeg ut at den sovealkoven skulle bli klesskap..

Hadde kjøpt inn en rundstav tidligere, samt et par veggfester, sånn at staven kan fungere som ei stang til kleshengere.
Madrassen som var i senga som er snekret fast til veggen der inne, ble fjernet til fordel for en hylleseksjon for å ha klær i. Og så hadde jeg litt igjen av hobbyplanken som jeg kjøpte for å lage hylle på kjøkkenet (det kan du se litt av HER)
Den overskytende biten skrudde jeg et par knekter på, så jeg kunne bruke den til hylle..og før jeg hengte den opp, bora jeg et hull i ene hjørnet, så jeg kunne tre gjennom et nylontau for å forsterke og avlaste den stakkars trestaven som skal tåle vekta av alle de klærne, hehe =)

 

Fikk hekta rundstaven på plass under hylla..

 

Og visps – mitt eget, lille walk in closet 😉

 

 

 

 

#handy #handywoman #kreativ #sage #skrue #montere #klesskap #walkincloset 

12 kommentarer

Siste innlegg