LITT KONGE-MEKK

Jepp..der var kongen klar for veien igjen =D
Har slakk i eine hjullageret, og har stramma det opp et par ganger før..og i dag gjentok jeg prosessen, for å slippe å skifte de riktig enda.
Har nye liggende, meeen… 

Måtte starte med å få av frihjulsnavet, for så å få ut hjullageret.

Har som sagt stramma det opp et par ganger før, men denne gangen fikk jeg broren min til å sjekke om det måtte smøres opp – noe det måtte – så nå har jeg lært det også =)

Så var det bare å dunke i vei, så jeg fikk det stramt nok – og så sette delene på plass igjen.

Sånn..der var frihjulsnavet også på plass =)
Da var det bare å slippe bilen ned av jekken og tut & kjør 😉

Har jo lagt ut på en langtur – men hadde et ærend hjemme på øya hos søstera mi først – så nå er jeg der – og regner med å dure videre i mårra.. 😉

Så da ønsker jeg dere alle en fortsatt fin kveld og ei riktig god natt <3

#blogg #hverdagsblogg #hverdag #hverdagsliv #fikse #reparere #reparasjon #hjullager #bil #pickup #kingcab

8 kommentarer
    1. Du er jammen handy women! Skulle ønske jeg hadde litt av det…men har liksom kommet til at, noen ting behøver jeg ikke klare….hihihih.. Ha en god tur!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Vel – joda – jeg er nok det..men mye av det er fordi jeg MÅ..har liksom ingen å spørre 😉 Men det er jo moro å kunne litt, da =) Takk-takk =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg