SÅNN VAR DET..uke #29

Tja-ja..da er det mandag, og ei ny uke står for døra – igjen. Gudbevaremegvelda,så fort tida flyr..
Må jo bare få sagt at det har vært ei stille og rolig uke – uten de helt store tingene på noen områder..nesten så det kan kalles kjedelig, hehe.
Men her er i alle fall et lite sammendrag.

Som vanlig er det lagt inn link i overskrifta, dersom det er blogget noe om hendelsene..

UKAS HØYDEPUNKT: Å komme meg ut på en skikkelig fjelltur igjen <3

UKAS NEDTUR: Ingen spesielle nedturer i uka som gikk..ikke som jeg kan komme på, i hvertfall 🙂

UKAS UTFORDRING: Trur nok det må bli det som viste seg å bli ukas høydepunkt (se over..)…å faktisk å klare å “overtale” meg selv til å gå på langtur med det vonde kneet..

UKAS LUKSUS: Var på Jysk en tur, midt i uka..og kjøpte meg to ny håndklær for å ha på kjøkkenet. Ikke fordi jeg trengte de..men fordi jeg hadde lyst på noen som matcha fargene jeg har på de andre kjøkkentingene mine..altså rein luksus 😉

UKAS MEST UFORUTSETTE: …hmmm..kan egentlig ikke si at det har skjedd noe uforutsett her i det siste..og godt er jo det, selvfølgelig =)
 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg