SÅNN VAR DET..uke #27

Hey & hopp folkens – da er det ei ny uke – og en ny oversikt over den gamle som gikk 🙂

Linker i titlene, der det er blogget om hendelsen.

UKAS HØYDEPUNKT: Fikk en telefon tidlig i uka, der jeg fikk vite at enkelte ting KANSKJE kan ordne seg for bestevennen min..ble så glad, for ingen ting i verden ville gledet meg mer, enn om ting går hans vei =)

UKAS NEDTUR: Da kroppen min bare helt ut av det blå, streika på 3 måter samtidig.. (følte meg nesten som et jækla kinder-egg 😉

UKAS UTFORDRING: Å få kroppen til å fungere skikkelig etter alle de strabasene som har vært i det siste..tok jaggu nesten hele uka, det..

UKAS LUKSUS: Helgeshoppinga..slo virkelig på stortromma, og hamstra frukt & bær, snop, cider OG blomster..wuhuuu =P

UKAS MEST FORUTSETTE: Nysnø i fjellene – ingen tvil – den hadde jeg IKKE forventa, hehe =P

 

#blogg #hverdagsblogg #hverdagsliv #hverdag  #mandag #uke #nyuke #oversikt #høydepunkt #nedtur #utfordring #luksus #uforutsett

4 kommentarer
    1. solliv: Ja noen uker er det mer enn andre..og huff ja..det var ikke noe særlig..selv om den forsvant i løpet av et par dager.. Takk for det, og ei god, ny uke til deg også =)

    2. Flott uke, eller kanskje ikke sååå flot..med alle vondtene..men håper neste uke blir topp! ha en god ny dag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: ..vel – det kommer jo litt positivt ut av disse vondt´ene også, da..blir tvunget til å ta det litt med ro og la kroppen hvile, hehe 😉 Takk for det – og en god, ny dag til deg også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg