BARE KOZ – OG EN NY FAVORITT :)

Etter en lang dag ute i frisk luft, var det godt å hoppe i dusjen, og så sige ned i sofa og bare kose seg.  

Før jeg dro hjem, var jeg innom en butikk og shoppa litt til lørdags-kosen..og her ble resultatet (yepp, kjøpte blomster også 😉

 

Og så har jeg funnet meg en ny favoritt..så et par eksemplar fikk bli med meg hjem – ja siden det er lørdag og alt, hehe 😉
Cider med kiwi & kaktus..nammm <3

 

Yeppz..da går jeg tilbake til full sløvemodus igjen..CU 😉

..og forresten..har du ikke sett de andre innleggene mine i dag, finner du de her 🙂

HELT MÅSE – ELLER?
FRODITHS UTFORDRING 2/9
BÅLPIZZA VED KORSVATNET

 

#blogg #hverdagsblogg #helg #lørdag #kveld #kos #frukt #bær #smågodt #cider

8 kommentarer
    1. Tiril Sørensen: Ja er jo rette sesongen for sånn kos nå =) Og det er sant – det er helg, da har man lov =) Takk, og en super lørdagskveld til deg også =)

    2. Så sunt og godt det så ut…den cideren har jeg aldri sett..kaktus tenk..hihihi..Kos deg og håper dagen i dag blir fin!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja jeg fikk et sånt sunnhets-behov i går, hehe 😉 Den cideren har ikke vært lenge i butikken – er sånn Limited Edition..så med min (u)flaks, forsvinner den vel når sommeren er over.. Synd, for jeg simpelthen elsker ting som har kaktus-smak, hehe 😉 Takker..kos deg masse-masse, du også =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg